تا الان توی 760 ها بهترین گزینه بود اما فکر کنم جاشو داد به ASUS 760 MARS نظر دوستان چیه؟
البته در حالت sli منظورم بود!
تا الان توی 760 ها بهترین گزینه بود اما فکر کنم جاشو داد به ASUS 760 MARS نظر دوستان چیه؟
البته در حالت sli منظورم بود!
آخرین ویرایش توسط Persian-Masoud در تاریخ 22-12-13 انجام شده است
yahoo id: masoud.farspc@yahoo.com
██████{{<<** قبول سفارشات کارت های گرافیک، مانیتور و کیس حرفه ای از خارج کشور**>>}}██████
कभी हार
والا این دو تا کارت همون طوری که در جمله آخرتون هم اشاره کردید هیچ ربطی بهم ندارند ! MARS یک کارت Dual GPU با 4 گیگابایت حافظه و ... است و قیمتش بسیار بسیار بالاتر از MSI GTX760 HAWK 2GB هست پس اصلاً قابل مقایسه با هم نیستند و GTX760 MARS طبیعتاً قوی تر هست و رقیب این کارت نیست به هیچ وجه . روی SLI هم بحث کلاً متفاوت میشه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Persian-Masoud برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks